středa 17. srpna 2011

Ultramarínový odlesky

V břichu mi teď cuklo, jako bych snad čekala dítě. Byl to zvláštní pocit a nevím, proč mi tam cuklo tak pronikavě a přitom příjemně. A ne, nebylo to od střev.

Aspoň myslím.

Byla jsem u paní notářky, nejedla jsem zatím nic kloudného a jak říká paní J., podřezávám si tím větev. No jo, no.

Zjistila jsem, že asi zažívám málo velkolepých věcí, protože to je asi jediný důvod toho, proč se složím z maličkostí. Dnes v knihovně jsem si hladila psa, který doprovázel paní s naslouchátky, holí a starou hlavou položenou jemně na stranu. Chodila s obtížemi kolem regálů a vybírala si detektivky. A mě to sebralo tolik a zničehonic, že jsem musela odejít. Nedokážu bezmocně stát a přihlížet, bohužel ale nedokážu pomoct. Včera s Tomášem jsme šli Opatovickou ulicí a já mu říkala, že to není tak moudré, abych dělala osobního asistenta. Protože si všímám i nepodstatných hloupostí, sebere mě každá maličkost, dávám si za vinu svoji bezmoc a navzdory velkému cynismu, co ze mě v jednom kuse vychází, vlastně nejsem vůbec tak otrlá, jak se snažím působit.

Včera jsem s sebou měla venku po dlouhé době fotografický aparát. Moc ho s sebou nenosím, ale včera jsem si ho od rána celkem užívala. Kdyby vás zaujaly obrazy na stěnách, tak běžte do Mad Baru, jsou to Májiny, Iřiny a Martinovy věci, všichni tři studujou nebo studovali v Rittsteinově ateliéru.

Svěřím se blogýsku ještě s jedním svým snem. Ráda bych napsala písňový text. Nemám s tím sebemenší zkušenost. A hlavně neznám hudebníka, který by se mnou chtěl spolupracovat. Nicméně, kdybyste někdo znal takového hudebníka, či jím snad i byl, tak mi dejte vědět. Nebráním se ničemu.

1 komentář:

  1. ja sice nemohu rici ze jsem hudebnik.Ale aspon se o to pokousim. A potreboval bych otextovat jednu pisnicku. :o) Ja 14teho prijedu. Jen jeste musim poresit spani.Teda bude-li to mit vyznam jestli se pujde spat.ja sice nemohu rici ze jsem hudebnik.Ale aspon se o to pokousim. A potreboval bych otextovat jednu pisnicku. :o) Ja 14teho prijedu. Jen jeste musim poresit spani.Teda bude-li to mit vyznam jestli se pujde spat.

    OdpovědětVymazat