středa 10. srpna 2011

Pánové, hlavně ty ponožky

Dnes budiž Alžběta zase nasraná. Nerada koukám na zprávy na internetu, zavedla mě tam spíš náhoda, neboť letím za pár dní do Liverpoolu a ráda bych věděla, jestli v Granby třeba nevybouchne mešita nebo cokoliv jiného.

No a když jsem si četla články, vyjel na mne taky tenhleten: Pánové, před sexem si sundávejte ponožky, vyzývá modelka.

Říkám si, to je ale myšlenka, na to se blíže podívám, ať se pořádně naseru. Hned jsem se nasrala už při pohledu na fotku, kterou jsem viděla hned vzápětí. Proč ten über-sexy borec leží v posteli se ženou, co má podle všeho perfektní tělo jak z reklamy na spoďáry, ale jinak dvě brady a tak nějak vůbec to vypadá, jako by snad novinkám.cz došly peníze na photoshop, což v dnešní době působí dost komicky. Samozřejmě že taky patřím k těm, co proklamují přirozenou krásu, ale ta žena vypadá jako šestileté vypuclé dítě v první den školy. Místo nohy toho muže by dost dobře mohla držet třbea třešínky, nebo co já vím.

Když pak článek přelítnu, zjišťuju, že modelka, která moudro vypustila z pusy, bude zřejmě modlou onoho redaktora, který takový nevkus napsal. V tu chvíli mě teda napadlo, že ta podivná škeble na prvním obrázku bude asi manželkou redaktora a že mu asi furt říkala, že chce bejt taky v novinách a ať furt nekouká na tu couru.

Redaktorova slova skutečně působí, jako by snad při jejich psaní onanoval (v ponožkách) nad naprosto nezajímavou, tuctovou a pro většinu Čechů asi ukradenou ženou, neboť se o ní vyjadřuje jako o krásce, fešandě a vítězce regionální soutěže (nevěřím, že šlo o to ZOO), která je každýmu putna, dokonce uvádí její výšku a barvu vlasů, což je pro řadu lidí jistě přínosem.

Její výroky jsou tak objevné, že si snad zaslouží citaci i v tomto jinak bezobsažném článku.

"Co se erotiky týče, nikdy není pozdě naučit se nové věci!"

Ano, tato rada přece vůbec není přítomna v každém druhém či prvním časáku pro ženy, ani na diskuzních fórech a už vůbec ne na celým tom blbým serveru novinky.cz, ke kterému cítím ještě větší zášť, když se takhle pořád hecuju. Sakra.

To "něco málo z jejích intimních tajemství" byl například fakt, že muži, co se octnou v její posteli, jsou nevycválaní a nevyrovnaní sami se sebou, neboť napodobují holywoodské herce, asi aby se zalíbili. Rovněž je zřejmé, že její kamarádky jsou pěkně infantilní a hloupé, neboť by se v trojce chichotaly. Výrok "mělo by to být děvče zdaleka" působí skoro, jako by čtenářka měla hned bookovat letenky, nebo aspoň napsat do diskuse, jaká je škoda, že na ně nemá a jestli by jí to třeba redakce neproplatila, kdyby ze sebe vypustila něco podobně duchaplného, jako je obsah článku, nad kterým se už nezdravě dlouhou dobu vztekám.

Jako třešnička na dortu a další důkaz toho, že novinky.cz krachují a nemají na novou licenci photoshopu, poslouží jistě hnidopišský detail podpaždí černovlasé vysoké krásky, na němž můžeme vidět jasně propocené místo. Nechápu, proč si toho v redakci nikdo nevšiml a nevybral lepší fotografii, všem je přece jasné, že modelky se přece nepotí! A že když už, tak na to beztak nemají právo.

Tak a to by bylo celé, munice (třeba i na army obleček) bych měla habaděj, ale nechci si vybudovat pověst stařeny se seschlým zadkem, tudíž se jdu vztekat zase o dům dál.

Jenom hlavně, pánové, nezapomeňte si sundat ty ponožky.

5 komentářů:

  1. Novinky.cz splnily účel, spíš mě ale trochu znepokojuje, že se takhle kvalitně může člověk poslední dobou násrávat skoro u jakéhokoliv zdroje informací...Novinky.cz splnily účel, spíš mě ale trochu znepokojuje, že se takhle kvalitně může člověk poslední dobou násrávat skoro u jakéhokoliv zdroje informací...

    OdpovědětVymazat
  2. Článeček na novinkách je v pravě povedený. Naštěstí mě nenasral, ale jenom pobavil, takže jsem si prodloužila život.
    Ale když už ses zmínila o situaci v UK, tak to mě teda sejří. Kdy odlítáš?

    OdpovědětVymazat
  3. Novinky.cz mají opravdu obohacující články :D

    OdpovědětVymazat
  4. Phoenix: No to teda! Já na to nemám, přijde mi, že mi brzo odejde srdíčko, jestli nepřestanu číst bezduchý články. A vlastně nejen bezduchý, všude jsou pravopisný chyby, všechno je špatně & všichni umřeme. Bystrouška: Odlítám až za čtrnáct dní, což není nic tak strašnýho, ale ani mě nepřekvapilo, že se tohle událo zrovna v Liverpoolu; Granby vždycky byla divoká čtvrť. Mě to taky sejří, ale na druhou stranu si říkám, že se to dalo čekat. Lili: A pak jsou dobrý ještě kvízy. Třeba: "Vaše sexuální IQ."

    OdpovědětVymazat
  5. Oba články mě dokonale pobavily, tvůj ještě víc! :D Já jsme se nasrala včera při čtení čehosi jako "proženy.cz" nebo jak se to jmenuje, já mám masochistické sklony, že tam furt lozím... :D

    A pernamentka do ZOO, to je můj sen!

    OdpovědětVymazat