neděle 14. srpna 2011

Nátura na tura

Doufám, že Huberta bude moje kamarádka. Má zrzvlasy a pozvala mě dnes večer na čtení. Trochu se mi stáhnul žaludek, poslední dobou se všechno točí kolem Jazzu. Ale i tak jsem byla ráda, i když mi přišlo divný, že má bejt čtení v létě. Většinou o prázdninách takhle čtení moc nebejvaj', aspoň v Praze, a když už, tak někde v parčíku. Docela jsem se na to rozčeření mejch nekulturních vod těšila. Jela jsem trochu pozdě, byla jsem tam o sedm minut později. Říkala jsem si, že jdu dost na blind, že ani nevím, kdo čte. Přišla jsem a byli tam dva lidi, Huberta a její kámoš v montérkově modrejch kalhotách a šedým tričku. Kouřili cigára, Huberta vlastnoručně balený, její kámoš nějaký buržo. Huberta měla zutý boty a na chodidle měla vytetovaný ptačí pírko. Řekla, že si to spletla, že to čtení má bejt až za měsíc a já jí řekla: "Jo, naše má bejt -- taky za měsíc --" a ona se zarazila: "Jako s Borkem a ostatníma?"
A já řekla, že jo.
Takže mě svým způsobem nevědomky pozvala na moje vlastní čtení, akorát o měsíc dřív. Bude 14.9. v Čítárně večer, tuším od sedmi, sluje Zlatoválky.
A to se stalo jenom proto, že přesně nevěděla, jak se jmenuju. Já taky přesně nevím, jak se jmenuje, protože ona se Huberta nejmenuje. A stejně doufám, že Huberta bude moje kamarádka.

11 komentářů:

  1. a kde ze se to cteni kona? Mozna by to zajimalo i Lauru :o)a kde ze se to cteni kona? Mozna by to zajimalo i Lauru :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je to v Unijazzu (Jindřišská pasáž, Praha 1, metro Můstek/tramvajová zastávka Jindřišská). B.

    OdpovědětVymazat
  3. Budu moc ráda, když přijdete!

    OdpovědětVymazat
  4. Ondras: Nejsem z dívek, které by toto slýchaly často, takže moc děkuju. Bětka

    OdpovědětVymazat
  5. Nevěřím. Chytrá a krásná, to je smrtící kombinace.

    OdpovědětVymazat
  6. Slušelo by se říct, že dost lidí se bojí smrti, ale myslím, že vysvětlení bude jednodušší.

    OdpovědětVymazat
  7. A jiné láká, přitahuje a v její přítomnosti cítí jemné mrazení.

    OdpovědětVymazat
  8. huste ta fotka je priamo bozska :o) Co viac povedat :o)

    OdpovědětVymazat
  9. A já už si říkala, jak je trapný, že sem furt cpu svoje fotky ...

    OdpovědětVymazat
  10. Ženská! Proč to nemůžeš mít od týden později? No? Budu vyžadovat soukromé čtení, na revanš. Ad./Cuz

    OdpovědětVymazat