čtvrtek 4. srpna 2011

Moc komor

Flugzeug ... escalator ...

V noci mám úzkosti a chodím spát pozdě. To mám z toho, že koukám na fotografie zohavených muslimských žen, které jsou dost možná tak z poloviny podvrhy. Štíty protějšího domu bělají pod holubím trusem a tak to má být.

Kde je můj chlapeček?
Jednou vprostřed noci jsem se vzbudila, byla zima. Uvařila jsem si čaj a byly tři ráno a na popelnicích naproti domu byla srdíčka nakreslená do sněhu. Když jsem se probudila, byla už úplně všude cestou k metru na Jiřáku, kde jsem tenkrát bydlela. Snažila jsem se jít po ulici a tvářit se, že se mě to netýká. Lidi se u toho zastavovali. Snažila jsem se být neviditelná, ale měla jsem žlutý kabát a vínové mrkváče. A pak mi jednou ukázal rukavici, které sníh rozežral špičku ukazováku, jak ta srdíčka kreslil. To všechno dokáže smutek.

Včera mi mme. J. řekla, že jsem hezky štíhlá. To mě dost potěšilo. Tam, kde bydlí, je vozíčkářů spousta. Včera jeden pán s tričkem Guns'n'Roses a bez nohy svištěl tím odlehlým koutem Prahy a říkal: "To já se jedu jenom podívat, když vidím hezký ženský ---"

Vnitroblok. V odrazu prosklené budovy všichni tančí. A tak dál.

3 komentáře:

  1. Já bych chtěla ten článek o slečně A., mě zajímá, co si o ní ostatní myslí. Kde se můžu stát čtenářem (resp. kde můžu dát veřejně vědět, že jsem tady čtenářem)?

    OdpovědětVymazat
  2. Slečna A., no jo, takovejch je spousta, a ta, o který jsem chtěla psát, je jen jedna. Máš pravdu, měla bych dodržet, co jsem slíbila.

    Čtenářem se staneš tak, že v horní liště klikneš na "odebírat". Ale musíš na to mít účet na googlu nebo tam někde.

    OdpovědětVymazat
  3. Slecna A. . No hodne drsny pribeh. Neco jako jsem cetl nedavno o slecne ktera nesnasela meastsky hluk a hrozne si prala ticho.Az ji jednou strazila tramvaj a ona ohluchla a po pul roce co neslysela spachala sebevrazdu. A proc? Protoze ticho ji ubilo. Nesnesla to ze nic nema zvuk.......To je jen tak ve zkratce,ale taky o zivotnim nestesti.......

    OdpovědětVymazat