pondělí 18. července 2011

Můj svět končí tam, kde ty začínáš

Budu dělat vozíčkového asistenta vozíčkářům. Vyšla jsem z domu s mokrými vlasy, ve fialových punčocháčích, v černé sukni a v bílé košili, co jsem nosívala jako školní uniformu během svých studií v Anglii. Boty jsem taky nějaký měla.

Zdenka mi vyprávěla o knize Chatrč.

A Blběnka mě moc nebere.

Teď chci psát o chlapci C., co jeho jméno nechci prozrazovat, protože neexistuje. Bude to čísi biografie. Ale on to nikdy nepozná.

Dost škoda, že nekouřím. Okamžiky v mém životě by pak byly o dost víc pronikavé.

2 komentáře:

  1. Chatrč-a líbila se nebo ne? Mně totiž velmi ne-ale vůbec ne ta myšlenka, ale prostě ta kniha jako taková. káča

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádce se líbila, já ji nečetla. Zatím. Ale po zběžném prolistování bych řekla, že na tom budu podobně jako ty. Bětka

    OdpovědětVymazat