pátek 1. července 2011

!knuP

Na nočním stolku mám progresa. Zelená, červená, modrá, černá a žlutá.

Najdete mě v Psím víně, v čísle šestapadesát. Tedy 56. No. Přikládám fotku z večírku - fotil buď Jan Těsnohlídek ml. anebo Barbora Karešová. Byla jsem si U Seidla koupit Tvar a nové číslo Psího vína tam ještě neměli, ale jistě brzy budou. Rozhodně je oč stát hlavně kvůli dalším, řekla bych kvalitnějším autorům /třeba Sára Vybíralová anebo Ondřej Holubec/.


foto: J.T.ml/B.K.

Můj velký dík patří Adéle za to, že četla moje věci na buskers festivalu v Budějovicích, kamž jsem nemohla dorazit. Věci, co na festu zazněly, si můžete přečíst tady: http://buskersfest-basnici.blog.cz/


Jo a čtu Konec punku v Helsinkách /dost brzo, když to na trhu bylo už před Vánoci/ a mám z toho panku pankismu skoro chuť namastit si kolomazí marteny a vyrazit do Vagónu, ale neudělám to, protože moje malý nohy v těch botách vypadaj' pěkně blbě.

3 komentáře:

  1. mám pocit, že se tvé články nesmí komentovat, jinak by ztratily kouzlo .)))))

    OdpovědětVymazat
  2. A já ty tvoje články komentovat nemůžu, protože fašista google žere moje komentáře víc než je zdrávo!

    OdpovědětVymazat