pátek 22. července 2011

Když dlaně nehřejí

Achbožebože. Já a Anča máme každá stejnej prstýnek za deset korun. Jsme z něj úplně unešený. Chtěla jsem si pak za stejnou cenu koupit ještě pseudorubín, ale místo toho mám purpurový tričko z Máje, kam jsem šla na záchod zrovna, když z ampliónů vřískala ABBA. Tak to vidíte.

U doktorky byla zase prdel a mám prej přijít osmnáctýho osmý v osm ráno, ale nevím kam.

závěsy
rozevláté
tvým tělem
tvou krásnou
hebkou
ohebnou
páteří
vykousanou jak
propiska
v mejch ústech
a nalepenou
na peří
jak křídla anděla
vyrobený po domácku

Anča mě naučila módní peklo.cz, morien psala, že na csfd nejvíc nesnáší komentář "Co dodat, prostě klasika" a nějakej chytrej pán na youtube pravil: "Nepište k tomuhle videu - je mi třináct a poslouchám tuhle hubu."
Tak mě napadlo, co sere nejvíc mě, a to jsou bezesporu ti pitomci, co se na literárních serverech chlácholí, jak jsou dobří - např.:
Píši samé verše,
jeden za druhým,
hledám jen způsob,
jak své pocity vyjádřím.

Nechce se mi dnes v noci nějak spát,
tak u otevřeného okna stojím a je mi zima.
přemýšlím o hvězdách na nebi,
tak trochu více o životě na Zemi. (zdroj: http://liter.cz/Basne/332494-view.aspx)

A k tomu komentář: "je to osobni a promne,jak bych mohl to ocenit inak..Spontanni a přitom moje.Muže byt vubec neca krasnejši ? Dekuji.."

Takže blejt. Blejt. Blejt. Blejt.

Další skvělou věc, s níž jsem se setkala na cbdb.cz, například komentář a la: "milé, vtipné, neotřelé a rychle utíkající ". A JAKO CO?
A dál. Naprosto miluju, ale fakt miluju, když někdo chválí knížku a řekne: "Měl jsem to přečtený za x dní." Jak to vypovídá o kvalitě knížky? Neserte mě!

Jinak čtu Pijpelinky. A mám hlad.

6 komentářů:

  1. Měla by být na začátku sprna snad :)

    OdpovědětVymazat
  2. dnes jsem si rekl ze bych si precetl, nejakou knihu. Je nedele a knihovna zavrena. Tak jsem si myslel ze snad na internetu by mohlo byt neco on-line. Naslo mi to tvuj blog a nejak jsem se do nej zacetl.Je to v podstate takova kniha a psana zivotem :o) Moc se mi libi co tady pises a jak to pises. S pozdravem Lukasdnes jsem si rekl ze bych si precetl, nejakou knihu. Je nedele a knihovna zavrena. Tak jsem si myslel ze snad na internetu by mohlo byt neco on-line. Naslo mi to tvuj blog a nejak jsem se do nej zacetl.Je to v podstate takova kniha a psana zivotem :o) Moc se mi libi co tady pises a jak to pises. S pozdravem Lukas

    OdpovědětVymazat
  3. Lukáši, moc ráda čtu tvůj komentář a těší mě, že ses začetl. Zase přijď! Bětka

    OdpovědětVymazat
  4. to jsem rad ze to tesi. Tak me to zaujalo ze jsem si tvuj blog dal do zalozky, abych mohl vzdycky kouknout. Ja nejsem nejaky extra ctenar,ale rad si prectu dobre veci. A ty pises opravdu vyborne. Taky bych to chtel umet :o) to jsem rad ze to tesi. Tak me to zaujalo ze jsem si tvuj blog dal do zalozky, abych mohl vzdycky kouknout. Ja nejsem nejaky extra ctenar,ale rad si prectu dobre veci. A ty pises opravdu vyborne. Taky bych to chtel umet :o)

    OdpovědětVymazat
  5. tak ti povim Betko,ze jsi me inspirovala.Takze jse si udelal taky blog.Se nekdy stav :o) Luke

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké. tvé názory na svět až podezřele korespondují s těmi mými .) když se někdy stavíš na blogu mém nebo skype či fb nahodíš mi, zlobiti se nebudu!

    OdpovědětVymazat