čtvrtek 14. července 2011

"Jestli já jsem Záprdek, tak ty jsi pani Záprdková. A jestli já jsem Vzteklounek, tak jsi pani Vzteklounková."


Včera při bouřce jsem koukala na Směšnou lásku Kunderovu, s Mílou Kopeckým a s Lanďákem v hlavních rolích. Dost mi to tím svým vyprávěcím stylem připomnělo Vajíčko, co ho v režíroval Ota Ornest, bratr Jiřího Ortena.

Je teda pravda, že v mém životě je už tak trochu překunderováno, ale i tak jsem to vlastně ráda viděla.

Jo, a četla jsem Dvě staré babky od Toona Tellegena. Místy připomíná Charmse svou absurditou, sem tam nějaká celkem silná scéna, ale jinak nevím. Teď čtu Tadeuzse Konwického. Jsem v půlce.

A, ač to zní neuvěřitelně, byla jsem přijata (aspoň) na tu fildu, takže nebudu kopat do zdi, ale budu třeba i studovat a doufat, že se do příštího roku nějak mentálně vyvinu a vezmou mě na scénáristiku, třeba někdy. A dnes si jedu koupit krabici do modrožlutého švédského světa na Zličíně.

Žádné komentáře:

Okomentovat