neděle 3. července 2011

Je na Maninách


Prošla jsem si několikatýdenními pochybnostmi, chtěla skartovat všechno, co jsem kdy napsala. Teď píšu a vím jednu věc -- je jedno, o čem píšu, jak to píšu a co píšu. Hlavní je, že píšu. To je hlavní. Že to jsou sračky, to mi je jedno, jsem na nich závislá. Fuj, to je ale klišé.

Chtěla jsem svůj včerejšek věnovat J., ale odkop' mě kvůli holce, což mu nezazlívám. Měli jsme se včera vidět, ale nakonec byl naivní a tupej a byl s ní, i když se bojím, že to blbě dopadne, i když bych jim přála, aby to dopadlo dobře, sakra sakra. Napsala jsem mu, že je řeholník, a on napsal, že si to slovo musil gůglit.

Byla jsem v Holešovičkách u doků na rockabilly párty, všichni v károvaných hadrech, červeno-černých věcech, holky s čelenkama, v leopardím a vůbec.

Tomáš pil džus a já vodu a obdivovali jsme, že i předložka na záchod je ve stylu rockabilly. On měl vínový sametový sako a já černej svetr s kožíškem. Trochu jsme vyčnívali.

Pokud máte zájem se pokochat a něco koupit, běžte sem: http://mrcreep.eu/, hned u zastávky Maniny.

Jinak, Matrix je fajn, když jsem ho konečně trochu začala chápat. Viděla jsem ho asi před deseti lety. A Konec punku v Helsinkách mě trochu zklamal, ale o tom třeba jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat