středa 20. července 2011

Masoprso

Dneska jsem třídila dopisy, skoro jsem si zaslzela u pohledů se šarpejema, co mi rodiče posílali do léčebny (ne psychiatrický), když jsem byla malá a nemocná, chechtala jsem se nad Zdenčinejma kanadskejma nebo brandejskejma zpravodajema. Za každej rok, co znám Anču, mi zůstal pohled z pláže v Pesaru. Našla jsem tři dopisy od * a zasmála jsem se i nad nimi, neboť mi ty dopisy přišly už dočista nereálný a ty uvzdychaný bláboly (já vím, že to nečteš) vlastně ještě víc. Pak jsem našla kopu dopisů od známejch z Liverpoolu, různý přáníčka a tak. Tániny dopísky, Moničiny dopísky. Dopis od Tomáše, co nerad píše, a tak mi namaloval jenom obálku z jedný strany a z druhý strany sololitu nebo čeho pak obrázek vily Milady v noci. To je jeden z mých nejoblíbenějších dopisů.

No a teď mám teda na posteli atomovou válku z dopisů a sere mě to a musím je uklidit do krabice, která leží někde pod ponožkama, co jsem taky dneska chtěla třídit. Bijte mě.

Moje doktorka dnes není v ordinaci, což mě brzy zahubí, třebaže mi je už líp a nemám už moc bolesti, tak se stejně děsím následků svých sem tam se opakujících onemocnění. Chcípnu. Vidíte?

A včera jsme si hodinu dvacet volaly s Ančou, od jedný v noci. Byly to zas jednou velekecy.

2 komentáře:

  1. Hodiny si volat a volat.
    Já si takhle volala s Kristýnou. To jsem chodila po bytě tam a sem, vždycky jsem si sedla na balkon, do skleničky nalila kolu a hodila plátek citronu, připravila cigarety a ladně pokuřovala. K. vždycky poznala, že kouřím a věděla jsem, že si během minuty, dvou, zapálí taky.
    --
    To jsme si vyprávěly všechno možný, v jeden moment jsem se mohla smát do uchrochtání,v druhý mít slzy na očích..
    Bětko, proč jsme nešly nikdy na to kafe?
    Lilly

    OdpovědětVymazat
  2. jak ses mě ptala na to, co je špatného na zrzavých řasách, tak právě světlá barva, při které nemáš nijak zajímavý pohled. Tedy alespoň ze dvou metrů vypadám, že nemám žádné řasy :D.
    Je to v podstatě stejné, jako když si bruneta bere řasenku, aby měla hustší a viditelnější řasy. Jen u mě je to pomalu nutnost :D:)

    OdpovědětVymazat