pondělí 25. července 2011

Co pije kopie


Bauhaus je obchod sám pro sebe. Mají tam takový ty vrtačky a jiný věci, a když se člověk chce kouknout na osvětlení nebo záclony, setká se jen s obr-nevkusem. Tak zajede do modrožlutý krabice na Zličíně nebo Černým mostě, kde to sice je už lepší, ale zase pak tytéž věci vidí u tisíce dalších lidí. Navíc mě už tyhle švédský serepetičky taky štvou. Ani ty švédský koule s brusinkovou omáčkou mi tam už nechutnají. A zmrzlinu už si nemůžeš dotočit, kolikrát chceš.

Tak co se dá dělat.

Babička mi zkrátila vlasy. Jo, nechodím k holiči. Jo, je to poznat. A je mi to tak ňák jedno. Můžu si na to téma založit fashion blog. Můžu se třeba tvářit jako zamrdanej intelektuál, kterej to považuje za nepodstatný, ale nechce se mi.

Všichni jsou mrtvý. Všichni umřeme. A tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat