čtvrtek 9. června 2011


Z klína jí vytéká výstelka těch, kteří prominuli. Hřbetem se opírá o stěnu, v bolesti se prohlubuje vráska mezi obočím. Na zem, na šedou lesklou zem pokrytou linem, dopadá výstelka těch, kteří promíjí. To jsou ti vaginální orli, co --- a víc neřeknu.

Nikam se mi nechce, chce se mi akorát tak psát, jíst, psát, jíst, začínám pořád nový štyky, až mě to dere, beztak psát neumím, tak co.

Vyčistím si na cestu zuby červeným kartáčkem - mám dojem, že si je čistím dnes už potřetí.

4 komentáře:

  1. Moc ti to sluší, máš dokonalý pohled a jestli neumíš ty psát... řeknu klasiku, ale: tak já jsem papež :D

    OdpovědětVymazat
  2. smutná fotka. a první odstavec genialní - vaginální orli. povedené. taky bych se k čištění zubů chtěla dokopat tak často.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dojem, že články se štítkem "kartáček" budou moje nejoblíbenější. Skvělý vztah člověka a červeného kartáčku. A s tvým psaním bych to neviděl tak bledě (soudě podle sebe)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je dobre :-)

    OdpovědětVymazat