neděle 12. června 2011

Sukulentilky

Když mi bylo pět let, dal mi jeden kluk ve školce malej kaktus. Vykořenil.

Když mi bylo asi osm, dala mi kaktus babička. Vykořenil.

Když mi bylo sedmnáct, dala mi kaktus Martinina máma. Vykořenil.


Jeden pán měl kaktus od malička, když mu bylo pětadvacet, kaktusu bylo tak dvacet. Byl velký a dužnatý. Pán se stěhoval. Během stěhování kaktus vykořenil. Hlína se všude rozsypala. Pánovi to bylo moc líto.

Kaktusy asi vykořeňují, když se i jejich majitelé cítí vykořenění. Proto si kaktus pořizujte jen ve chvílích jistoty. Mně zatím bohatě stačí můj červený zubní kartáček.

3 komentáře:

  1. Ale ta fotka se ti povedla! Tom

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Tome! Bětka

    OdpovědětVymazat
  3. zvláštní. budu si toho vykořeňování teď asi víc všímat.
    proč si přijdeš vykořeněná?

    OdpovědětVymazat