úterý 7. června 2011

Scénické pomazánky

Beztak jsem toho Šukšina četla, abych si mohla na závěr vychutnat tu Červenou kalinu.

Moje hysterie z fildy vyprchala, když jsem si dnes vyzvedla na poště dopis, v němž stálo, že jsem přijata na FHS. Přinejhorším si tam rok posedím, i takové věci se dějí. No. A tak.

Až tohle dopíšu, půjdu si koupit něco sladkýho a pak dočtu Dopisy od panenky. To jsou údajně dopisy, co psal Kafka pro tu holčičku, jak se jí ztratila panenka. Ale já moc nevěřím, že se dochovaly. Spíš to bude fabulace, což mě od čtení odrazuje, vlastně jsem přesvědčená, že to Kafka nenapsal, tak proč to vlsatně čtu, žejo. Je to pro mě až MOC skutečný. A vůbec. I kdyby mi teď někdo chtěl nakecat, že to opravdu psal, z principu mu neuvěřím.

Zašla jsem do copycentra a nechala si svázat 26 stran svejch keců, jmenuje se to Sebraný kecy a jsou to moje kecy. Měla jsem z toho nejprve fakt radost a teď už mě to zas tak nebere.

No a až dočtu ty dopisy - vono jich, pravda, moc neni - tak si budu číst Viktora Pelevina a jeho Helmu hrůzy. Navnadila mě k tomu kupodivu maturita, neboť v didaktickém testu byl z této knihy úryvek. No, takže tak.

A svítí mi slunce do pokoje a praží na mě, ale když si zatáhnu roletu, jsem tu jako v kobce!!! To píšu proto, aby se štítek náš vezdejší Náser ještě zvětšil.

2 komentáře:

  1. Na čtení za poslední 14dní jsem nemněl čas a nikdy mi nešlo dohlavy jak se dá tolik to ho sečíst a tak jsem si v LK v pondělí koupil Drakulu od Brama Stokera a tak konenčně je již čas a mohu ho v metru čésti.

    OdpovědětVymazat
  2. koukám, že s FHS to mámě všichni stejně:)

    OdpovědětVymazat