středa 1. června 2011

Předprseň

Divné zjištění, že Šukšin mě baví víc než Joyce nebo třeba i jiný věci, co jsem za poslední dobu četla. Státní maturita dnes -- už mi to vadí, vadí, vadí.
Už měsíc nemám facebook a nehodlám to měnit.

Seděli jsme v Čase a vymýšleli hlouposti. Jakože koho všeho ještě Mácha pical nebo jestli říkal i fikal a taky co jak bylo, dokázali jsme si odpovědět téměř na vše. Hodlám si zajít do copy centra nechat svázat svoje veršíčky, aby to bylo hezky takový masitý v knížečce, snad se k tomu jednoho dne dokopu. Pupupu.

cítím jak

pode mnou rezonuje ulice

cítím jak

můj zelený

svetr zní

hlukem aut

a

předprsní

to cloumá

budu se stěhovat

a na nohou

mám místo bot pytle z juty

budu se stěhovat

do bytu

co je šedo-žlutý

budu se stěhovat

na cestu

si beru kabelku

made in Italy

cuknul mi koutek v nádechu

a verše svítaly

1 komentář: