pátek 17. června 2011

Pablb & paštika


domy jsou žlutý a

nakažený chlebem

jen kousek

Karlína

pod tím

nočním nebem

úsvit se zasmál

přikrytej komínem

šterkem to duní

ze stolu drobný vem

a z mýho potu

z toho se nenajíš

přesypy písku

a pořád blíž a blíž!


Klaus prej tvrdí, že stávka byla "trefou mimo". Mě by jenom zajímalo, jak vypadá taková trefa mimo, když trefa je trefa a mimo prostě bejt nemůže. Nebo mně aspoň vždycky přišlo, že trefa je prostě trefa, neboli zásah. A zásah je do cíle. Tak buď je to třeba střelba mimo, anebo prostě trefa. Nebo prostě mohl říct, že pláčou na špatným hrobě. Vím já?

Achjo.

Nevím, co číst.

6 komentářů:

  1. H. Hesse - Siddhártha, to jsem zrovna dočetla já

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Is! Hesse je skvělej, Siddhárthu jsem taky četla, ale asi bych si to měla dát znovu. Dík! Bět

    OdpovědětVymazat
  3. Přemýšlela jsem nad tou trefou mimo - a napadlo mě, že mně se vlastně povedla: když jsme stříleli ze vzduchovky do terče, ani jednou jsem se netrefila. Do toho svého. Spolužačka, která ležela vedle mě, měla ve svém terči 6 nebo 7 děr, přestože každý měl jen 5 ran. Jinak máš pravdu, "trefa mimo" je takové oxymóron... :)

    OdpovědětVymazat
  4. obávám se, že naše milovaná a vševědoucí hlava státu je sama dost mimo, a to ve většině věcí... soudě alespoň podle toho, co tvrdí na veřejnosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Čtu básně Fráni Šrámka a taky Absinth, velice poučná historie:) U politiky už jenom nadávám. A když toho pána vidím v televizi, začínám se křižovat, ačkoliv jsem nevěřící.

    OdpovědětVymazat
  6. Martanov: Týjo, mě ani nenapadlo, že by se u střelby leželo ... ale příklad je to dobrej, když bude nejhůř, můžeme ho napsat prezidentovi.

    OdpovědětVymazat