pondělí 13. června 2011

Mák v televizi

Zase další změna vzhledu Inhalia. Snad vydrží dýl než ty předchozí.

Žena má černé jednodílné plavky, žlutou sportovní koupací čepici a v oblasti třísel tečky z vyholení. Musela do lázní přijet teprve dneska.

Nejprve ponořila do vody špičku chodidla a pevně se držela stříbrných madel.

Obvyklost tohoto bazénového výjevu ho zaujala.

Potom ponořila celé tělo do vody. Její rty se ve vodě rozpustily a přilnuly k jeho papírově bílé pokožce.

Vyplula.

(z nejnovější povídky)


Holčička, co stála ve frontě za mnou, si kupovala plastelínu. Chyběly jí čtyři koruny. Pán, co stál za ní, řekl: "Já jí to doplatím. Kolik potřebuješ?"
"Čtyři koruny."
"Tak tady."
Prodavačka vypadala překvapeně neobvyklostí toho výjevu.

Nebylo mi z toho, co se stalo, hezky po těle. Viděla jsem na holčičce stud, na pánovi rozpaky ze studu, viděla jsem sebe i ostatní, že je překvapil ten dobrý skutek.

Musíme dospět. Naše země, my, naši potomci, vůbec. Máme pošroumané sebevědomí, neumíme být dost dobře hodní jeden na druhého. I když to bylo krásné, co ten pán udělal, nebylo mi z toho dobře po těle. Působilo to smutně.

2 komentáře:

  1. není tě už kde pořádně kontaktovat, Bětko, tak mi kdyžtak napiš na mobil, jestli máš dneska čas, můžem zajít na kafepivo. jsem až do zejtra na Žižkově. tupejž (728 508 336)

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že nedostatek sebevědomí je problém zcela globální... akorát se možná v každý zemi, v každým člověku projevuje trochu jinak... ale pracovat se na tom dá vždycky a všude

    OdpovědětVymazat