středa 22. června 2011

Má lina & malina


Až budete mít chuť nic nedělat, zanechte facebooku a podívejte se prosím na www.cbdb.cz, zaregistrujte se a nadávejte se mnou. Ten server je snad úplně na hlavu padlý. Přišla jsem tam včera a hned jsem musela doplnit tamější archiv o asi dvacítku autorů, kteří mi ani nepřišli vůbec regionální nebo neznámí - tak třeba Nash a jeho Obchodník s deštěm anebo Alexandr Blok. Chápu, že tam nebyl Déry, Šukšin, Vailland a tak, ale i tak mi to celý přijde dost omezený. Přitom ten nápad je fakt hezkej, tak prosím, jestli budete mít chvíli kolem, narvěte tam co nejvíc autorů a knížek, jinak nebudou mít děti odkud opisovat obsahy děl do čtenářskejch deníků.

Jo a taky mě můžete ovívat.

Masírovat nohy.

A tak dál.

Znáte mě.

Čtu Ztracený obzor. Výtečný Conway, opravdu výtečný.

Vzpomněla jsem si, jak jsem seděli v Čase a byli ze školy na prášky a vymysleli jsme: "Terner Pilarová" místo "Pilar Ternerová" a přitom to vůbec není vtipný. Ale když jsem si na to teď vzpomněla, tak mě zahřálo to horký mlíko, co jsem tenkrát pila. Pokud to teda nebyl vaječňák. Což mě ještě víc nasralo, protože je mi ještě větší horko a navíc už zase vzpomínám na Josefskou, a to bych teda jako neměla.

Můj profil na cbdb: http://www.cbdb.cz/uzivatel-8968-inhalium

7 komentářů:

  1. Díky, snažím zlepšovat se :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se taky zaregistroval na CBDB. Je to tedy oproti CSFD nebe a dudy. Nepřehledný, spousta věcí chybí a asi i dost neobjektivní. Ale co, hned sem se tam vyřádil. Tak teď ještě to ovívání a masírování nohou.

    Ondras

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, já se tam vyjádřila taky a hned jsem dostala sprdunk (poté, co jsem doplnila asi třicítku knih a asi desítku autorů), že -- už ani nevím co, ale nějak jsem je tam pobouřila, že si vůbec dovoluju tvrdit, že ten projekt je polovičatej.

    OdpovědětVymazat
  4. No je to takový poloamatérský. Mě třeba strašně vadí, že u autorů nejsou díla řazena chronologicky. Asi ty stránky nejsou tak starý a tak navštěvovaný jako ČSFD. Tam je to neuvěřitelný, že najdeš filmy i z podivnejch africkejch zemí a tady nejsou třeba ani český knihy. Ale i tak mě potěšilo, že sem si mohl zaklikat co sem četl :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyžtak zkus ještě www.databazeknih.cz. Já se ale vrátila ke svýmu čtenářskýmu deníku z papíru a tuhé vazby, je mi tak líp. ČSFD je fascinující, je tam každej hloupej TV film i z cizích zemí, prostě všechno. Pro mě tak trochu alma mater, a nikdy to asi nebude jinak. IMDB mě vůbec nebere. Bětka

    OdpovědětVymazat
  6. Já musim začít zase víc číst. Jen mám problém s tím, že mám oblíbené autory a od těch skoro všechno přečteno. Tak nevim co zkusit. K současným mám takovou nějakou nedůvěru, když slyším "bestseller", tak se mi otvírá kudla v kapse. A pro změnu, k většině věcí napsaných ve století devatenáctém mám nedůvěru z povinné četby, kterou jsem, jako jeden z mála ze třídy, doopravdy četl.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje pocity naprosto chápu, sama mám dost podobné. Bez-celery ostatně nejsou zárukou žádný kvality. Mě z novějších autorů třeba zaujala Zóna Berlín od T. Duckersové, pak je dost zajímavá - pro mě - Bára Gregorová, třeba docela čerpá z Maslowské. Pak jsem tu myslím párkrát psala o Elementárních částicích - to už asi trochu bestseller je, i když u nás se zas tolik neproslavil. Vlastně je pořád z čeho vybírat, až se mi z toho rozpixelovalo pozadí na blogu --

    OdpovědětVymazat