středa 8. června 2011


Jeho máma má Bechtěreva, jeho táta umřel na raka. Proto se pořád tak hrbí a bojí.

Na hodinách kostela na Jiřáku právě odbila půlnoc. Těma větama, kterejma uvozuju dnešní článek, má začínat moje další povídka. Nějak jsem se poslední dobou v tom psaní rozprasila. No. Ne že by mi to moc šlo.

Co je podstatné, je to, že mám nový zubní kartáček, a ten změnil doslova od základů můj život. Minulý měsíc jsem měla zelený kartáček Spokar. Zapomněla jsem ho na chatě, proto jsem jej nahradila novým, červeným, za 16.90 (střední tvrdost).

Kdykoliv jsem viděla svůj zelený kartáček, řekla jsem si: "Jako co?"

Červený kartáček mě však přiměl uklidit si pokoj, utřít prach a tak různě. Nechápu, jak to dělá. Podporuje mě v psaní, mám vždy radost, když ho vidím. Schválně si nechávám dveře do pokoje otevřené, abych na něj viděla, i když jsem v jiné místnosti. Jo, než se zeptáte, tak jo, nenechávám si kartáček v koupelně. Nevím proč vlastně.
Díky kartáčku mám teď na stole konečně volno. Řídí můj život. Má mě v moci. Je to uklidňující, jen nevím, co budu dělat, až se roztřepí.

4 komentáře:

  1. Koupíš si ultraměkkej Curaprox. Ten je totiž na zuby nejlepší a navíc je k mání v úžasnejch barevnej kombinacích! Můj nynější mazlíček je fialovej s neonově zelenejma štětinama. Ale jinak blahopřeji k započetí takového líbezného vztahu, ať vám to vydrží co nejdéle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si nenechávám kartáček v koupelně. Nechci, aby ho viděla máma.

    to Hopeless Romantic: tak to je náhoda! Zrovna včera jsem začala používat úplně stejnej (usoudila jsem, že jeho tmavě tyrkysový předchůdce s tmavě růžovejma štětinama už je dost odrbanej) :D

    OdpovědětVymazat
  3. curaprox je predrazena mrdka, mainstream a zubarska lobby atd., abych s nim mela pocit vycistenejch zuby musim tlacit tak brutalne, ze kdyz me to ujede (coz je skoro porad) fakt osklive si zranim dasnicku.

    OdpovědětVymazat
  4. nene, ..curaprox je možná mainstream, ale jakej! jediné kartáčky, které mi neku*ví zuby a dásně. ale každý má jiné potřeby, žejo. :)

    OdpovědětVymazat