pondělí 20. června 2011

Cca do setmění

Nestačím se divit
zplesnivelým vzpomínkám
na chatě pod schody

tyčky z mikáda
zašelestily něhou
dnešního rána Nestačím se divit

peckám v paprice
a rtům
staré seschlé ženy
a muži
pod mou pokrývkou
je celý vysvlečený
ze své touhy po lepším

Nestačím
se divit svému kartáčku
že se neštítí čistit mi zuby
a že se klid neštítí
lechtat mě po nose
co promodral inkoustem

nestačím se divit

Náser na uložto.cz, nutí mě stahovat si stále víc a víc blbejch věcí. Nebo taky náser na torrenty. Dělám fakt prd. Stahuju si Tarnation.

Přečetla jsem Pokojskou. Nic moc. Přečetla jsem Na kratším konci ulice. Nic moc. No. A vytvořila jsem si účet na cbdb.cz a dostala jsem maturitní vysvědčení.

Včera jsme se s Tomášem děsili tak moc, že jsem se bála dojít si na záchod. Bylo to naprosto otřesný. Člověk je v noci úplně jinej než přes den, proto jsem se bála mnohem víc.

Dala bych si bonbony, ale posledních deset korun jsem dala údajné bezdomovkyni. Ještě navíc se slovy: "Aspoň si nekoupím bonbony!"
Jenomže teď!!!

1 komentář:

  1. tvoř, tvoř dál :-)
    jinak torrenty nedoporučuju, znám už pár lidí, které za stahování přes p2p sítě dost nepěkně popotahovali
    fantazie je beztak zvláštní věc - jak ji člověk dokáže dobře obrátit proti sobě. i když takhle v noci vlastně vůbec není jistý, co je realita a co ne

    OdpovědětVymazat