úterý 14. června 2011

Bešamel

Tupejž mě zas po dlouhý době naučil pít pivo a pak s tím jedním běžel Žižkovem za Anoukou, zatímco pršelo a všude začínalo bejt už fakt šedo.

Včera jsem slyšela ženskou, jak vzdychá při sexu. Stála jsem na balkoně a jedla salát. A ty vzdychy a řevy se odrážely od jedný stěny k druhý jako pingpongovej míček. Vykouknul mladej kluk z vedlejšího domu, tak jsme poslouchali spolu. Bylo to zvláštní, že ty vzdychy zněly fakt jak z filmu - takový to klasický /: och-och-óó:/ co je v každý romantický komedii.

Bylo mi k smíchu.

Včera jsem si k červenému kartáčku koupila nový mezizubní a nevím, jak to červený kartáček snáší. Červený kartáček má teď výsadní postavení v hrnku, co mi dal Tomáš k měsíčnímu výročí od našeho rozchodu kdysi dávno (ještě s paklíkem brček), ale mám strach, že mezizubní kartáček už červenýmu kartáčku trochu překáží.

Uvidíme, kterýmu kartáčku ráno zbudou štětiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat