úterý 3. května 2011

Slepý jak matróna


Tak jsem koukala, co je to ten fešnblog, a jsem ráda, že nic takového nesleduju. Nechápu moc význam toho všeho. Pořád dokola opakující se slovo "šatník" a potom "ceník" a potom každá druhá věc z proklatého H&M. Už je ze mě fakt důchodce, ale na tohle si nezvyknu.
Poblbanej džýmejl mi odmítnul odeslat mejl, tak píšu ze seznamu, a ten to pro změnu odesílá dvakrát. Technika je proti mně.

Cítím stejně divnou tíseň z toho celýho, všude kolem mě jsou ženy z fešnblogů a umí chodit na podpatkách a já na to už nemám. Doufám, že ve třiceti nebudu sama. A že nebudu plačky klikat do tohoto okýnka stejné kecy.
Ale to je jistý, že nebudu - neboť weby si neustále mění svoje designy. Tak to okýnko bude vypadat jinak.

Jela bych do Finska!
Strašně moc ráda zase prošla borůvčím a nakrmila veverky přímo z dlaně. Jenomže. To by se tak člověku chtělo.

2 komentáře:

  1. Zase? Ty jsi byla ve Finsku? .) Já bych chtěla také do jedné z těch tří severních zemí ! .))

    Já také nejsem z "fešn" blogu, i když je přirozené, že se člověk snaží vypadat krásně. To se žel u mě nikdy nepovede...

    OdpovědětVymazat
  2. jak se říká, móda je to, co brzy vyjde z módy. osobně jsem asi zase druhej extrém, oblečení kupuju, až když se mi moje současné začne trhat...
    a fashion blogy... nevím, no. mnohdy mi to už ani nepřijde vkusné, spíš mám pocit, že ty slečny už nevědí, co by

    OdpovědětVymazat