čtvrtek 5. května 2011

Robotomie

Tak a je to v háji. Už mám i zvýrazňovač.

No ale taky brejle, co by jistě nosil Jarda Jágr v devadesátejch letech. Chtěla jsem jít dnes k holiči, ale nějak mi to nevyšlo. Byla jsem zkoušená z Kena Keseyho nanečisto, moje kecání bylo neuvěřitelný, přerušena jsem byla ve chvíli, kdy jsem začala vykládat o lobotomii, jež byla provedena na sestře J.F.Kennedyho. Že prý moc "zeširoka" hovořím, což je pravda. Sama bych nějakou tu lobotomii potřebovala, abych se znormalizovala, toto opravdu není normální.



Taky jsme se asi po tejndu konečně viděly s Ančou, půjčily si vod Švarcíka Šamšulu a uháněly ze školy honem pryč do Lidlu na bonbony.
Život je krásnej.





Tahle píseń je urážkou kohokoliv s vytříbeným hudebním vkusem, ale !!! strašně chytlavá a úchylná...

3 komentáře:

  1. Ách jo, mně život přijde krásný jen zřídka kdy, ale je fajn, že tobě právě teď ano .)

    OdpovědětVymazat
  2. Z toho zvýrazňovače větřím maturitu. Tak i na tebe to dolehlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ha ten klip je absolutně šílenej nemněl jsem na to ho zhlédnout v kuse tak jsem rychle ji ho proskočil a prostě neskutečnost. A konečně jsem zhlédl Delikatesy a chystám se na Město ztracených dětí

    OdpovědětVymazat