úterý 31. května 2011

Ovidius Maso

Tak je to zpečetěný. Podle http://en.wikipedia.org/wiki/The_Intelligence_of_Dogs je buldok jedno z nejméně bystrých plemen. Umístil se na 78. místě z osmdesáti. Je fakt, že asi moc chytrej nebude, ale stejně jich chci tak dvanáct.





Dneska byla maturita státní. Asi se umístím někde za buldokem. Jako -- hezký to bylo přečíst si u toho Blatnýho (byl tam úryvek z Bixley), deník Woolfový (a měla s tím Joycem přece trochu pravdu) a kus Viktora Pelevina. Ale taky mě to pak už hodně unavovalo a nebavilo a představa zítřejší angličtiny mě dost durdí.



Furt se mi všichni smějou, že si píšu čtenářskej deník. Ale! Vono je to tak lepší.
Nedávno se mě táta ptal:
"To je z knihovny, tahle knížka, že je v obalu?"
"Ne, ta je od nás."
"Aha -- tak to bude moje -- to jsem NĚKDY čet'."

Si představuju, že když si budu psát knížky, co přečtu, tak si to budu někdy i pamatovat. Ale kdo ví, pravdaže. Rurururududududu.

Včera jsem viděla Perzekuci a nic moc. To o dost spíš 12:08 Na východ od Bukurešti. Rumuni asi budou sympatickej národ. Snad tam mají taky buldoky ...

1 komentář:

  1. to je zajímavý... čím ti zrovna buldoci učarovali? :-)

    OdpovědětVymazat