pondělí 16. května 2011

Milovanie

Jsem čím dál nafouklejší, o tom žádná. A podobám se svýmu šnečkovi.
No jo, no.
Achjo.

hledám tě všude i
mezi námi

i mezi tvářemi
co se natahují k polibku
mezi doktory
co se
rozeběhli na JIPku
dokud taky jejich těla
nezreznou
kortikoidy
dokud ještě
znají svoji tvář

ale to se stane kdekomu
že zapomene na scénář

Nevím, co tím sleduju, když sem dávám polofragmenty svejch polobásní. Kdybych aspoň nebyla furt větši bublina.

Hrozná věc dnes.

Int. obchod, den

PÁNEČEK: Zastav! Úkaž tážku!
T: E?
B: E?
PÁNEČEK: Ukaž tážku!
T: Vy ale nemáte právo mi koukat do tašky.
PÁNEČEK: Pojď sem a úkaž tážku!
B: Aspon vykejte ---
T: Jo, aspoň vykejte, to je slušnost.
PÁNEČEK: Úkaž tažku!
PRODAVAČKA: Děje se něco? Někdo pípal?
PÁNEČEK: Ne, ukáž tážku.

Nechce se mi to vypisovat celý, abych to moc nezfabulovala, v zásadě šlo o to, že jsme byli dotázáni na obsah tašky nějakým podivným mladým ruskojazyčným bodyguardem - až jsme řekli, že vyčkáme příjezdu policie, neboť on se nás nesmí dotknout ani tohle po nás chtít. On pořád opakoval totéž.
Bylo to peklo.

Byl to mladej kluk, ale byla na něm vidět naprosto neopodstatnělá zloba, vzpomněla jsem si při tom na to vyprávění starších --- jak v osmašedesátým chodili po Čechách kluci se zbraněma a bylo jim patnáct a byli to Rusové a zabili by kdekoho, dokud se jich občas někdo nezeptal, proč vlastně - a pak se jim třeba i zlomil hlas - oni nevěděli.
Tenhle člověk asi taky nevěděl.

Ale přesto mi došlo, že jestli má tahle země vypadat jako nějakej ruskej ráj, tak to tak nenechám - nebo se aspoň budu snažit. Tahle prapodivná mentalita se mi hnusí. Mě nebaví blbej multikulti sen ani to hloupý vítání občánků, když je země přelidněná a národy pomalu ztrácej' to, na co maj' bejt hrdý, protože všude jsou přistěhovalci.
Zažila jsem totéž v Anglii s muslimama a ještě mco ráda jsem se vracela zpátky. A jak říká řada Angličanů - ale jen potají někde nad Guinessem, kdyby je někdo slyšel, tak jsou hned za rasisty - i Anglie by se ráda vrátila zpátky.
Ve vlastní zemi se ale nepodrobím prapodivnejm ruskojazyčnejm živlům. Tenhle multikulti sen nevychází a nikdy nevyjde. Nechápu, proč je tolik lidí slepejch a nevidí, do jaký zkázy se západní země ženou. Ostatně i ty východní. Tohle bude sekec mazec, vážení.
A můžeme si za to sami.

3 komentáře:

  1. Tyhle kontrolory opravdu nemusim mužem být rádi že nejsou zatim v dopravních prostředcích jako revízooři ikdyž možná i jo ale člověk se ještě nesetkal snimi

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je hrozně komplikovaný,je potřeba najít nějakej kompromis mezi multikulturalismem za každou cenu a úplným zmizením nějaké té národní identity...ale pravda, zatím to moc nefunguje.
    Další problém je,že jakýkoliv plošný restrikce jsou vlastně hrozný zlo vůči jednotlivým lidem,kteří by se k téhle zemi chovali s respektem...

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, to se tak krásně čte, i když to pojednává o problému... Já osobně jsem se nad tím nikdy nijak obzvláště nezamyslela, jen nad romskými obyvateli České republiky. Ano, ti mě příšerně vytáčí. Nevím, jak často se s nimi potkáváš ty, ale nesmírně mi vadí, když se nad Čechy povyšují všelijakými způsoby... Vlastně nad kohokoliv. Brr /neříkám, že všichni jsou takoví, ale v našem městě ŽEL ano/

    OdpovědětVymazat