čtvrtek 19. května 2011

Manicheistické BANG BANG

Je mi horko a mám rozbitý rolety. Do mýho pokoje praží jak do skleníku, jsem z toho tak vzteklá, že jsem se začala i učit.

A podotýkám, že nesdílím to nadšení z Imaginárních lásek. BANG BANG BANG!
Bylo to tak --- tak --- manicheistické! Ale ony dnes jsou tyhle filmy v módě - totéž třeba A Single Man. Hážu to jistě neprávem do jednoho pytle. A to bych řekla, že Imaginární lásky překvapily aspoň tím, že je točil velmi mladý režisér. Single Man akorát těžil z Colina Firtha a podobal se módní přehlídce - to bude asi tím, že je točil né zas tak mladý módní návrhář.

Asi bych si měla sehnat šaty na maturitu, vona ta moje školní uniforma, co jsem měla včera na zahájení, už je docela stará -- nosívala jsem ji v patnácti.

Žádné komentáře:

Okomentovat