pondělí 23. května 2011

Hans Christian Understand

Poslouchám písničku Coitus Interruptus a vzpomínám na to, co psal Tibor Déry -- kolona aut se táhla jako koitus interruptus, už si to moc nepamatuju, tu knihu jsem někde zašantročila při stěhování. Což mš teď, když jsem si na ni vzpomněla, mrzí. Hlavně že Petra a Lucii tu mám, že.
Musím ji zas někde najít.

Poslouchám Collapsing New People - - říznutý Neubautenama. Jako správnej industriál mi to brzo způsobí explozi hlavy. Ani do toho moc nemlátí, spíš to mám moc nahlas. Ani to není moc industriál. Spíš chci znít chytře.

Taky jsem správně chytře koukala na filmovej klub místo učení. Na Všichni, kdo mě mají rádi, pojedou vlakem.
Kritika od člověka, kterýho vypráskali z FAMU, je nemístná, ale stejně si dovolím poznamenat, že ten film byl zezačátku úplně nádherně rozehranej, následná intimní lyrická a ufňukaná atmosféra, která nechává diváka dost mimo mísu, tomu ubrala, závěrečný titulky s pohledy na francouzskou krajinu už připomínaly Lonely Planet. Navíc byly střižený hned po záběru transky lezoucí z vany, záběr, který jsem vidět nemusela; ne pro obscénnost nebo pro cokoliv, spíš pro mě osobně ztrácel význam. Ostatně, celá ta postava transky ztrácela význam. Ke konci už si film liboval v divnostech ... kterých zezačátku neměl zapotřebí. Zezačátku mi dokonce ani nevadil punc té dnes tak oblíbené homosexuální tématiky. Měli je nechat v tom vlaku celou dobu. Jenže po bitvě je každej generál, kdybych to psala já, tak by ... radši ani nechci vědět co.

Už ať je po všem. Utírám si prach, luxuju, čtu si, rovnám si knihy podle barev. Jinak nic nedělám. Akorát sedím na židli u vokna a občas hrábnu do Prokopa a tak ... Pan Prokop je skvělej. Ale už jsme spolu moc dlouho.

Před rokem mi na knižním veletrhu dali jen tak zadarmo knížku od Karla Pecky. S předmluvou Václava Černýho. Ta paní z Atlantisu se toho asi chtěla zbavit a já si zrovna kupovala nějakou neoblíbenost - tuším že knížku o Kunderově knížce - a tak mi dala tohle a pak ještě Pražskou eklogu. Jsem si na to vzpomněla, protože mi vadí, že Pecka má obal černý a Kotvun bílý, takže nejsou ty knihy pohromadě, třebaže je spojuje takovýto osud, jak se mi dostaly do hnátů.

Taky jsem našla na ulici knížku od Klicpery. Ta má meruňkovej obal.
Jak říkal Tomáš, že říkal Duchamp, že si stojan na lahve vybral jeho -- tak mě si vybrali tihleti. Myslím, že si mohli vybrat mnohem líp.

3 komentáře:

  1. Bětko! Nakazila jsem se tvou bulldogitidou!: http://www.youtube.com/watch?v=R4jaZ6--L54 (těm chytrejm panim je asi třeba vypnout zvuk :))
    Jinak máš můj vřelej vobdiv, že přispíváš i při maturitě (Snad jsi ak. mal. J. Švar. pořádně pročísla ofinu), jen tak dál, dál, je to inhalovat!

    OdpovědětVymazat
  2. áchjo, ty jsi tak krásná

    vojínské sady.. to netuším. je to z takové dlouhé ulice, co jde pak z kopce, myslím. a nevím, kam vedla. ale předtím jsme ještě procházeli nerudovou. anebo až pak? anebo je to ona? .D

    OdpovědětVymazat