středa 18. května 2011

Filmy jilmy a tak vůbec


Tak jsem si tady na blogu zavedla štítky a připadám si s nimi chytře.
Dělám hovno.

Ale kdybyste věděli! Na ranní zahájení maturit jsem se doprskala dokonce včas a to je dost co říct. Pak jsem přišla domů a usnula jsem a bylo mi zase jednou fakt zle, zdál se mi sen o školní besídce a o tom, že mám v bytě varana a dávám mu pusy na ten divnej vějířkatej krk --
pak jsem se probudila a někdo skutečně klepal a pak chodil po bytě a byl to pán, co měří plyn.
Říkal: "Jsem z plynové pohotovosti, jde vám plyn?"
A já malá, promodralá, jsem si myslela, že to plyn mě otrávil, jenomže plyn nešel až hamba.

V negližé pod palmama

Třískám nádobím

Umřels nad ránem

a jenom já to vím

jenom já to vím


Viděla jsem za tu předmaturitní dobu TOLIK filmů, jako například: Nenápadný půvab buržoazie, (opět) Přelet nad kukaččím hnízdem, Goyovy přízraky (moc mě to nebralo), 3 sezóny v pekle (to jsem čekala, že si u toho sním vzteky obě ruce, ale kupodivu mě to vůbec neštvalo) a tak dál ---
postrádám svoje dývýdýčko Mefista od Szába, což mě mrzí, jinak bych ho sjela napětkrát.

Teď jsem si jak blázínek nahlas říkala maturitní témata z angličtiny, došlo mi, že neumím anglciky, tak se půjdu zahrabat -- a co teprv ty dějiny umění, no jéjej ...

Žádné komentáře:

Okomentovat