úterý 26. dubna 2011

Taxíkový brejle


Facebook mi řekl, že prej se někdo přihlásil na můj účet z podezřelého místa anebo tak něčeho. Navíc v době, kdy jsem ještě určitě spala, neboť jsem celý Velikonce vstávala dost pozdě, asi jako vždycky.
Pojala jsem touhu zablokovat si účet, jenomže nevím, jak bych pak věděla, kdy maturuju a kdy ne, protože tam se můžu kohokoliv v rychlosti zeptat.

Zdál se mi dnes sen, že prej jsem zavřená ve vězení, dokud se nenaučím na maturitu (sen úplně pominul, že se též hlásím na vejšku), ale že mě chodili navštěvovat známí a jednou mi bachaři dovolili jít si zaplavat. V bazénu jsme teda plavali s želízky já a ještě jeden vězeň, co měl i pruhovanej úbor, divil se, co dělám ve vězení, sám byl recidivista. Když jsem se vzbudila, začala jsem se i učit, ale moc dlouho mi to nevydrželo.

Mám nový taxíkový brejle. Tomáš mi je sebral a říkal: "Ty jsou takový taxíkový." A pak říkal: "Půjč mi je!" a já říkala: "Nech mi je." Pak se s nimi usadil a četl si knížku o rybičkách.

2 komentáře:

  1. nemůžu si pomoct, ale musím ti říci, že vypadáš jako víla.

    a ke článku, tvůj sen mě vcelku pobavil, tedy spíše jen tím, jak vtipně odráží tvou situaci (?) .D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsi ty nějak poznamenaná mou návštěvou vězení, kde jsem byla v den, kdy jsi tento článek publikovala?

    OdpovědětVymazat