pátek 15. dubna 2011

Skruž


Horký dech stáda nemá koho hřát a naše ženy rodí z klínů smrt.

Koupila jsem si za 20,- Oidipa. V překladu Petra Borkovce je to vážně lahůdka. Ta knížka je něčím politá, proto byla tak levná. A na zadní straně přebalu je Borkovcova mladá fotka.

Dneska jsem sbírala zbytky od akrylů, co jsou tuhý, pružný a masitý. Jeden jsem sloupla z topení, takovej hráškovej. Je s tím legrace.

Jinak taky čtu ty slavný Elementární částice, který jsem ve znalostních testech na FAMU neznala a bylo mi to trapný.

Měla bych číst povinnou, vím ...

"Co se děje?"
"Ále, mám barvu na botě a štve mě to."
"To stačí vzít terpentýnem a hadříkem -- a je to. Pojď. Vezmeme starej kus plátna, třeba tenhle" -- kleká si a tře botu -- "hele, to je docela zábava, asi jsem se našel v čištění bot."
Dominik je hodnej.

Zajímalo by mě, čím je ten Oidipús politej. Ale to se asi nedozvím. Za chvíli razím Ke Slovanský lípě a snad nebude moc zakouříno --

Žádné komentáře:

Okomentovat