čtvrtek 21. dubna 2011

Krokodýl se má


Poslední dobou vídám čím dál tím víc chlapíků s tričkem s límečkem, s krokodýlkem vyšitým v oblasti levé bradavky, jak chodí kolem Žižkovský věže se zrcadlovkou. Je na ně fakt divnej pohled, dnes jsem na jednoho koukala, seděla jsem na lavičce, jedla zmrzlinu -- a on tam tak pochodoval, fotil si to, na hlavě měl takovej kokrhel a nechápu, jak může fotit se slunečníma brejlema. Když dofotil, tak se se svou třicátnicí v žabkách vydali zase o dům dál.

Tak jsem o tom tak přemýšlela a říkala si, že je to zvláštní móda, Lacoste a Nikon. A proč vlastně? Už jsem skoro měla po zmrzlině, když kolem mě prochrochtal francouzský buldoček, široký jako almara, s černobílým zbarvením jako kráva. Udělal mi fakt radost.

Budu rybičkou v akvárku.

3 komentáře:

  1. První věc, která mě napadla při čtení byla... "jakou zmrzlinu máš asi ráda.." :) Pak mě napadlo, že rybička v akvárku se nemá moc dobře. Sežerou ji rybičkožravé ryby, zašpiní se jim voda, nemají moc pohybu,... a vůbec.

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem zrovna měla takový to "Big Fruit" - rozhodovala jsem se mezí tím a ruskou ... co ty?

    No, rybička v akvárku se má asi jako byznysmen na brífingu.

    OdpovědětVymazat
  3. móda - to je něco, brzo vyjde z módy

    OdpovědětVymazat