úterý 12. dubna 2011

Konec fazolí

Fakt pekelnej sen o tom, jak umím prd na maturitu, o těch hrozně trapnejch čtvrthodinách u zkoušek. A pak jsem v tom snu objevila tady na blogu první dva komentáře.

A když jsem se z té hrůzy probudila, skutečně jsem zde našla dva komentáře. Mám strach, že se ten sen plní.

Měli jsme se dnes i včera vidět s Tomášem a pokaždý to nevyšlo, přijde mi, že nic nestíhám.

Zas se mi tu uložil koncept, je to tu zvláštní.

A teď mi to začalo psát tady, nevím proč.
Snažím se to zbavit kurzívy, ale blogger.com si dělá, co se mu zlíbí.

Nepiš mi tou kurzívou, čeládko!

Teď jsem vlezla do HTML kódu a nemůžu se dostat zpátky! Chcípni a publikuj se!

5 komentářů:

  1. konečně se dáš sledovat s aktuálním zobrazením článků, huréééj! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale je to tady na bloggerovi fakt dobrý, jen se to budu muset ještě učit.

    OdpovědětVymazat
  3. blogger očividně způsobuje sny o komentářích. Mně se zdálo o čtyřech. Super prase

    OdpovědětVymazat
  4. Asi jo! Nějaká podprahová reklama nebo něco, začínám se tu bát.

    A díky!

    OdpovědětVymazat