sobota 16. dubna 2011

Ich wart' am falschen Pol

Minule jsem psala o sloupanejch akrylech. Toto jsou ony.

Četla jsem tenhleten článek http://www.novinky.cz/finance/230953-bytari-vas-vykradou-podle-facebooku.html a došlo mi, že už jenom podle toho, jak píšu, by mě našli docela lehce.
Pak jsem se podívala na svoje rajče a našla tam komentář od http://tadada.rajce.idnes.cz/ a říkám si, že je to fakt nechutný. Že před dvaceti lety touhle dobou by bylo všechno jinak.

Keine Angst ich finde dich
am Halbschlafittchen pack' ich dich
und ziehe dich zu mir

Včera v noci jsme chodili po Vítkově, pozdravili pány policajty s vysílačkama, běžely s Ančou, až mi spadla čepice; Týnka s Honzou pokuřovali dýmku a navzájem se zahřívali, Anča s Martinem se líbali jako ve filmu. Já a Vítek jsme stáli na vyhlídce, pod sebou jsme měli celou Prahu. Vítek byl opřenej o kvádr a kouřil. Naše rozhovory mě zasáhly, chtěla jsem o tom napsat po druhé ranni, když jsem přišla, básničku, ale nešlo to.

1 komentář:

  1. Ode dneška mám pro podobné exoty trvalé pojmenování "pan tadadá".

    OdpovědětVymazat