úterý 12. dubna 2011

Hlavně se nezalknout

Žiju v zemi, jejíž prezident krade pero a všichni z toho jsou na nohou.
Fakt už asi stárnu, že mě ten záběr tolik pobavil.
Ale dnes jsem jela tramvají a za mnou seděla mamince školačka na klíně a říkala:
nejvíc se bojím prezidenta, pak policie a nakonec pana ředitele
pan ředitel je na nás hodnej, ale ---


Tak vidíte, jak to maj' děti v hlavinkách srovnaný.


Obdivuhodný.
Budu sem přispívat pořád a pořád, dokud si na to nezvyknu a dokud se tu s tím nenaučím. Což bude trvat dlouho.

Dnes jsme s Ančou mokly pod stromem na Kampě a nadávaly.

Už jsem asi tři týdny nepřišla do školy včas. Paní profesorka Šímová mě už ani nepozdraví. Se jí nedivím, nechodím už ani na moje její nejoblíbenější hodiny.

Sirény blednou

Na co tak myslet

Žijem‘ jen jednou

Jako ten stařík na chemoterapii

Co pouštěl ABBU tak nahlas

Do svojí žlutý bezvlasý hlavy

Pouštěl tu ABBU lehce jako oni

Tu chemii do něj

Do jeho hebký lebky

Hebký jak ten papír

Dneska za soumraku

Soumrak je krutej

A nemůže se hnout

Jedno vám povím

Hlavně se nezalknout

Hlavně se nezalknout


Asi si by stálo za to vysvětlit, proč se to tu jmenuje "hlavně se nezalknout." Má to co dělat s nějakou tou inhalací, ale vlastně se mi to taky docela líbí s tím prasetem a smradem z prasečáku. To prase už je asi zabitý, byli jsme se za ním před časem podívat, a už bylo pryč. Asi ho zapíchli na zabijačce. Jsem ráda, že mám aspoň tuhle jeho fotku. Bylo dobrý.

2 komentáře:

  1. už Tě sleduju, jasná páka!Z prezidenta jsem nemohla, jak si zapínal knoflíčky, to bylo fakt tak nenápadný....Pouštěl mi to učitel v hudebce místo hudby,ale je pravda, že mě to pobavilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Hahaha, dobrý! Blogger.com skýtá možnost sledování, to mě baví.

    Jo, Klaus byl super. Jakou školu vlastně děláš? Hudbu?

    Bětka ve škole je líná se přihlašovat.

    OdpovědětVymazat