středa 13. dubna 2011

Uracil se uráčil

Dnes jsem byla v Radotíně a koupila tam víceúčelovou hnědou pánskou košili, velikost eM, značka HáeM, cena 30,-
Ještě nevím, co s ní. Klidně bych ji i nosila, ale --

Když jsem byla v sekáči, z tlampačů v hale hrálo zrovna

celý den jen tak sedí a popíjejí Chatoneaux d'Pappe,
když si báječnou ženskou vezme báječnej chlap


a tak různě, no.

Viděla jsem v šeru ženu, co vypadala jako Geislerová a muže, co vypadal jako Kocáb za dvacet let. Hrála jsem si s Blixou v Trafačce. Blixa je malej Jack Russel teriér s malým klobáskovitým ocáskem. Na moje hry moc nepřistoupil.
Se mu nedivím.
Dnes jsem se dovalila dokonce i do školy a dělali jsme rozbory textů Hovno hoří a k tomu úryvku z blogýsku nějakýho puboše, kterej se o Hovnu usnesl napsat. Vzpomněla jsem si na svoje blogovací začátky a věděla, že to nebylo o nic lepší.
Že to bylo možná ještě horší. Třináct, no.


A zarazila mě jedna věc - huééé, tady to jde publikovat i bez nadpisu?
Ale abych nezlenivěla!

2 komentáře:

  1. Myslím, že až budu v Praze (jestli mě naši pustí na samostatnou dráhu dospělého člověka), všem natrhenem prdel.

    OdpovědětVymazat
  2. oblečení za 30 je stejně nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat