středa 27. dubna 2011

Čekárna na urologii



Můj včerejší běh od tramvaje do nemocnice byl neuvěřitelnej. To, co mi běžně trvá deset minut, jsem zvládla tak za půl minuty.
Škoda, že jsem pak v čekárně strávila tři hodiny, i když -- byla tam vlastně docela legrace.

Vlezla jsem omylem nějakýmu pánovi na záchod -- na čurologii nejfrekventovanější místo -- a jiný starý pán to hned musel komentovat slovy: "Dědek se nezamk', co?"

Přisedla si ke mně matróna a ukazovala na jinou matrónu, co přišla s šourajícím se manželem.
"Já mysela, že paní má kožešinu a vona má takhle udělaný vlasy. Zvláštní, co si dokážou lidi udělat na hlavě, srandovní -- ale vy to máte hezký, vy jste mladá, no bodejť."

Měla jsem na ni podezření, že přišla jenom balit chlapy -- těch tam bylo požehnaně - neboť ani jednou nevlezla do vyšetřovny a asi po hodině odešla, třebaže si svůj pobyt v čekárně velmi užívala.

Rovněž jsem vyvinula teorii, že každá žena se svým mužem průměrně aspoň jednou za život půjde na urologii.

Pak jsme si s dědky povídali o tom, co nás trápí, dokud si mě nevzal na paškál můj charismatickej, milounkej a šedesátiletej doktor, co mi nervózně po břiše přejíždel ultrazvukem, pak mi rozklepanou rukou utíral břicho a nakonec řekl: "Utřete si to radši sama."

Dostala jsem antibiotika a jsem za ně ráda, aspoň mě to donutí jíst občas i. Samozřejmě že nehubnu schválně, vlastně asi ani nehubnu, ale rozhodně nejím. Nedokážu si to vysvětlit, vydržím klidně bez teplýho jídla jen se dvěma chleby za den. Prej se takhle žít nemá, ale ... co se dá dělat.

Dneska jsem měla pěkně divný sny, který bych tu neměla ventilovat. Nebyly koitální nebo fetišistický, spíš by moc prozrazovaly.
Je to divný, jak celej život chci, aby na netu o mně nikdo nic nevěděl, když se to celé dá pospojovat.

Viděla jsem Pravidla lži. Včera to dávali v telině a já se u toho učila. Někdy se mi to líbilo a někdy vůbec. Někdy to bylo kožený. Docela hodně. Ale tak v zásadě --

3 komentáře:

  1. tvé články, to je něco skvělého .)

    OdpovědětVymazat
  2. že, yasmínko? :) Opravdu se to krásně čte a je to zajímavé. A zdá se, že na urologii také chodí samí zajímaví lidé :))

    OdpovědětVymazat
  3. beztak jsou čekárny dost zvláštní místa. a děsivá, mnohdy.
    no, asi není dobrý mít na netu svůj život rozprostřený před širokou veřejností. ale je docela dobrý, abys měla alespoň nějaké lidi, před kterýma nemusíš řešit, jestli si něco pospojujou nebo ne...

    OdpovědětVymazat