pondělí 11. dubna 2011

Bradu hnědou od cigaret

Je to fakt divnej pocit teď po létech psát do jinýho okýnka, ale člověk dospívá, no, dospívá. Když jsem začala chodit na gympl, chtěla jsem zuby nehty zůstat na základce, a přitom mi bylo jasný, že ty změny nás někam posouvají.
Dál nás posouvá rozchod a stěhování a tak vůbec různě. Tady mě to taky posunulo dál, poněvadž mi blogger.com ukládá koncept toho, co píšu. Tak už se možná ani nebudu tolik vztekat. A nejsou tu ty prsatky z reklam na spodní prádlo, jako tomu bylo na starejch dobrejch lide.cz.
Je ze mě fakt blogovej buržoust, tady na tomhle portálu. Asi proto jsem radši nešla na wordpress, to už bych byla fakt mega buržoust a to by bylo děsný.

Přijde mi, že ta slova, co tu píšu, fakt nejsou moje. Je to jako kdykoliv, když začnu novej deník.

Jenže vono to moje nihilium už začínalo být dost zavádějící. Jako inhalium se budu cítit líp. Co bude pak, to nevím. To je teď jedno, snad mi to tu dalších pár let vydrží.

***

to s bradou hnědou od cigaret
dál než k mostu nemůžeš
jo, ty
a zas mi sedáš na ret
a zas mi sedáš na ret od rezu a od polívky
a zas se někde ztrácíš místo rukou malý cívky
zavinutý do šály
co nosil Pavarotti
nahý dívky velká stehna nahý dívky
hnědá brada ošálí
i bolest ostrou jako hroty
a zas mi sedáš na ret
no ty

***

Mám tu z toho divnej pocit. Radši publikuju a půjdu. Tohle nemá budoucnost. Aspoň do zítřka!



6 komentářů:

  1. Teda, tady aby se člověk i komentovat znovu učil.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale nemáš v záhlaví toho smajlíka, to nevim, jestli přežiju...
    A během komentování souhlasím s Jaro Ušo Slavem. Nevím, jak komentovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale je legrační, že zrovna vy dva jste mi komentovali jako první nihilium a teď mi to jako první komentujete tady! Dík!

    OdpovědětVymazat
  4. fň, bětuško, i ty jsi změnila působení! Já se radšěji celá smazala a píšu jen slova do pseudodeníku, je to lepší pro mě i pro svět. Pro svět víc:)
    Báseň se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. je docela pěkná symbolika v té změně názvu z "nihilium" na "inhalium" :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem tu taky a taky se ještě vrátím! Anche z diktátů a ze sedmýho nebe :)

    OdpovědětVymazat